woensdag 7 januari 2015

Arnhem Haul

In de vakantie ben ik met mijn ouders heerlijk een weekendje weg geweest voor wat welverdiende rust tussen kerst en oud en nieuw. En wat is een weekendje weg zonder de verplichte dag shoppen? Deze keer werd de schade aangericht in Arnhem, dichtbij het hotel waar we het weekend verbleven. Het grootste pluspunt van Arnhem? Er zit een grote Primark!


Bambi kersttrui - 5 euro (Primark)

Zwart-wit gestippelde cropped blouse - 10 euro (H&M)

Zwart-wit gestreept cropped trui - 7 euro (H&M)

Batman logo Tee - 7 euro (H&M)

En als laatste, iets waar ik al heel lang naar op zoek was... 

Luipaard faux fur jas - 25 euro (Primark)

Ik had eenzelfde jas al vaker op internet voorbij zien komen (Topshop, New Look, Forever21), maar altijd voor veel meer geld dan ik er nu voor betaald heb! Hoe leuk ik de jas ook vind, ik heb het er niet voor over om bijna honderd euro kwijt te zijn! De jas is super warm, ik heb hem al een keer naar school gedragen en ik heb het geen moment koud gehad. Ik was een beetje angstig over wat voor opmerkingen ik erover zou krijgen, maar eigenlijk werd er niets over gezegd. Alleen iemand in de tram die het een "f*cking vette jas" noemde en een vrouw in een winkel die het ook wel cool vond. 

Ondanks mijn bad money management, ben ik ontzettend blij met mijn koopjes! Nu weer terug naar het terugverdienen van het geld... :(

Heb jij de afgelopen weken wel meer controle over je uitgaven gehad of heb je net als ik lekker gewinkeld?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten